رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: طرح ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان انجام شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسین‌علی فخاری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: پزشکان داوطلب هلال احمر این شهرستان به انجام ویزیت رایگان از بیماران اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ویزیت رایگان در مطب این پزشکان انجام می‌شود، تصریح کرد: این طرح با هدف استفاده حداکثری از توان جامعه پزشکان در راستای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در حوزه سلامت برگزار شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس با بیان اینکه پزشکان و کارشناسان کاروان‌‌های سلامت هلال احمر طبس فعالیت‌‌های گوناگونی در بخش‌‌های آموزشی، پزشکی و درمانی به صورت رایگان انجام می‌دهند، یادآور شد: معاینه اهالی روستاهای محروم، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان از جمله برنامه‌های کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان است.

فخاری با بیان اینکه در این طرح 2 پزشک در طول یک روز کاری مشغول خدمت‌رسانی به بیماران بودند، ادامه داد: 20 نفر ویزیت رایگان شدند و برای آن‌ها دارو تجویز شد.

وی فعالیت در جمعیت هلال احمر را فعالیتی خدایی دانست و خاطرنشان کرد: نجاتگران، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر همیشه در تمامی صحنه‌ها با شور و علاقه حضور دارند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ویزیت ، رایگان ، بیرجند ، طبس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.