ساری/

رئیس هیئت بوکس شهرستان ساری تغییر کند

تعدادی از بوکسورهای ساروی در نامه به مسئول ورزش و جوانان شهرستان ساری خواستار تغییر رئیس هیئت بوکس شهرستان ساری شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، تعدادی از بوکسورهای شهرستان ساری در نامه‌ای به مسئول ورزش و جوانان ساری خواستار تغییر رئیس هیت بوکس شهرستان ساری شدند.

در این نامه، آمده است: مسئول قبلی هیئت بوکس شهرستان ساری در گذشته به دلیل عدم جلب رضایت ورزشکاران این رشته و مشکلاتی که برای این رشته ورزشی در شهرستان ساری ایجاد کرده بود با رایزنی مسئولان و  روسایی هیئت ارتقا مدیریتی در این رشته گرفت و از بدنه هیئت بوکس شهرستان ساری کنار گذاشته شد.

ورزشکاران بوکسور ساروی اعلام کردند که مشکلات ورزشکاران و مربیان این رشته با  کنار گذاشتن رئیس هیئت قبلی رفع نشده و چالش‌های این رشته ورزشی در شهرستان ساری همچنان پابرجا است.

در ادامه این نامه بیان شد: تغییر در هیئت بوکس شهرستان اقدام مثبتی بود که انجام شد ولی برای  انتخاب رئیس جدید هیئت بوکس شهرستان ساری از ورزشکاران و خاک خوردگان این رشته در شهرستان نظر خواهی نشد.

ورزشکاران بوکس شهرستان ساری در ادامه این نامه با معرفی اسماعیل مختارپور به عنوان رئیس مورد نظرشان اعلام کردند که مسئولان ورزشی فردی را برای تصدی‌گری ورزشی بگمارند که امکان توسعه این رشته ورزشی در شهرستان ساری را داشته باشد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ساری ، بوکس ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.