به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حسین اصغرزاده افزود : در پی افزایش برنامه ریزی های انجام شده جهت افزایش مشارکت مردمی طی مرداد ماه سالجاری تعداد 702 گزارش به سامانه 124 این سازمان در سراسر استان اعلام شد که از این میزان گزارش گرانی بیشترین مقدار را به خود اختصاص داده است .
وی تعداد گزارش های گرانی را 643 مورد اعلام و افزود : دیگر گزارشات تخلفات شامل عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور ، کم فروشی ، حراج غیر مجاز ، کمبود کالا و خدمات و ... بوده است .
اصغرزاده با اشاره به اینکه سامانه ارتباطی 124 سریع ترین پل ارتباطی بین مردم و سازمان صنعت ، معدن و تجارت است تصریح کرد: این سامانه آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی در سراسر استان است.