زنجان/

شکارچیان متخلف غیربومی در دام ماموران محیط زیست زنجان گرفتار آمدند

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان از دستگیری سه شکارچی متخلف غیربومی در شهرستان ماهنشان توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، با بیان این مطلب گفت:در پی دریافت گزارش از سوی دوستداران محیط زیست مبنی بر تخلف سه فرد در منطقه حفاظت شده انگوران، مأمورین یگان حفاظت شهرستان ماهنشان به محل اعزام و اقدام به دستگیری افراد کردند.

باقری افزود: از متخلفین یک قبضه سلاح شکاری، 70تیر فشنگ ساچمه زنی، لاشه یک سر خرگوش و لاشه یک قطعه کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد : متخلفین از تاریکی شب استفاده کرده و مبادرت به شکار نموده اند که با همکاری دوستداران محیط زیست و هوشیاری مأمورین یگان دستگیر و جهت رسیدگی حقوقی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مسئول با بیان اینکه هر سه متخلف غیر بومی هستند تصریح کرد : متأسفانه علی رغم تذکرات متعدد و اطلاع رسانی های لازم برخی افراد به خود اجازه می دهند که مرتکب تخلف شوند غافل از اینکه محیط بانان زحمتکش به صورت شبانه روزی در مناطق حضور دارند و با کمک دوستداران محیط زیست هیچ تخلفی به سرانجام نخواهد رسید.

باقری خاطر نشان کرد : از بزرگوارانی که در کشف تخلفات یاری رسان محیط زیست استان هستند صمیمانه تشکر می کنیم و تقاضای همکاری بیشتر در این زمینه را داریم، هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلفی مراتب را به نزدیکترین واحد محیط زیست اطلاع داده تا در اولین فرصت نسبت به آن اقدام لازم صورت گیرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.