قرعه کشی فصل جدید مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاههای کشور در حالی دیروز برگزار شد که تیم البدر بندرکنگ همچنان در برزخ حضور یا عدم حضور در این پیکارها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس بر اساس قرعه کشی انجام شده چهل تیم حاضر در رقابتهای لیگ دسته دو در چهار گروه ده تیمی با هم رقابت خواهند کرد که تیم البدر بندرکنگ در گروه یک با تیم های صنعت ساری ، پرسپولیس گناوه ، ذوب آهن نوین اصفهان ، کاسپین قزوین، مس سونگون تبریز ، کارون خوزستان و نمایندگان استانهای چهارمحال بختیاری، مرکزی و کاشان همگروه شد.

این پیکارها از چهاردهم مهرماه آغاز می شود و درپایان سه تیم نخست هر گروه (جمعا دوازده تیم ) راهی مرحله دوم خواهند شد و در نهایت نیز سه تیم برتر به رقابتهای لیگ دسته اول صعود می کنند. همچنین چهار تیم انتهای جدولی هر گروه در مرحله مقدماتی نیز به لیگ دسته سه سقوط خواهند کرد.

البته نام تیم البدر بندرکنگ در حالی در جدول مسابقات به چشم می خورد که شنیده ها از عدم حضور نماینده این باشگاه در جلسه قرعه کشی حکایت دارند. علاوه بر این و بر اساس شواهد موجود سرنوشت تیم البدر برای شرکت در مسابقات فصل جدید لیگ دسته دو بدلیل مشکلات مالی ،مدیرتی و برخی دلایل نامعلوم دیگر همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد چرا که تاکنون هیچ تیمی تشکیل نشده و خبری از انتخاب سرمربی هم نیست.

هر چندکه این خبرها در محافل ورزشی و رسانه ها متشر می شود اما عبدالرحیم دریانوردان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندر کنگ  بنابر دلایلی که خود آن را ایجاد حساسیت و تنش عنوان کرد حاضر به پاسخگویی و اظهار نظر در خصوص این اتفافات به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز خلیج فارس نشد.

حال باید منتظر ماند و دید با این اوضاع و احوال نابسامان و در فاصله حدود یک ماه تا آغاز رقابتهای لیگ دسته دو چه سرنوشتی در انتظار تیم فوتبال بزرگسالان البدر بندرکنگ خواهد بود؟!

اضافه می شود که تیم البدر بندرکنگ دو فصل پیش و پس از اتفاقات عجیب و غریب در لیگ دسته ۲ و تبانی تیم های شرکت کننده با حکم کمیته انضباطی به لیگ دسته اول صعود کرد. این تیم سال گذشته نیز در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال شروع بسیار درخشانی داشت تا اینکه باز هم در اتفاقی عجیب و با حکم کمیته انضباطی شش امتیاز از این تیم کسر شد تا در نهایت این تیم به رقابتهای لیگ دسته دو سقوط کند. شش امتیازی که کمیته انضباطی آن را جریمه تبانی در فصل گذشته لیگ دسته دو عنوان کرد!
انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.