زاهدان/

ارائه تسهیلات جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان به مرغداران

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سازمان جهاد کشاورزی برای ارائه تسهیلات در زمینه مرغداری، پرورش شترمرغ و دامداری آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار باشکاه خبرنگاران زاهدان.، علی اوسط هاشمی در بازدید از روستای گراغه از توابع بخش نصرت‌آباد زاهدان افزود: این منطقه از سرمایه کثیری برخوردار است و 20 درصد از سهم کل معادن استان در این بخش وجود دارد و بهره‌برداری از این ظرفیت مستلزم برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از تکنولوژی روز برای ایجاد ثروت مضاعف است.

وی بیان کرد: نصرت‌آباد باید به عنوان مقصدی بین راهی برای مسافرانی که از این مسیر تردد می‌کنند تعریف شده و امکانات لازم مانند مجتمع رفاهی بین راهی، پارک‌ها و فضاهای منطبق با شان میهمانان استان برای رفاه مردم و مسافران در آن تدبیر شود.

اوسط هاشمی گفت: دولت در روزهای گذشته پنج هزار و 400 میلیارد تومان برای دوام سیاست بهداشت و درمان تصویب کرده و مناطق محروم و حاشیه‌نشین نیز مورد توجه دولت برای تاسیس مراکز درمان هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان در حال حاضر یک‌هزار و 200 تخت است که تا پایان سال آینده 670 تخت دیگر به آن اضافه می‌شود و از این تعداد 270 تخت در سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین در پایان سفر به بخش نصرت‌آباد به همراه جمعی از مسئولان استان از مرکز پیشگیری، درمان و نگه‌داری معتادان در منطقه تل سیاه بازدید کرد.


  انتهای پیام //

برچسب ها: دادن ، تسهیلات ، مرغداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.