خوشه صنعتی گز بلداجی استان چهارمحال و بختیاری، موفق به دریافت نشان حلال و همچنین سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) و کسب گواهینامه استاندارد های HACCP و ISO22000 شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سیستم های مدیریت یکپارچه به منظور تلفیق سه سیستم مدیریت کیفیتی ISO 9001 ، مدیریت زیست محیطی  ISO 14001 و مدیریت ایمنی  OHSAS 18001در جهت نیل به یک سیستم جامع مدیریتی است که خوشه صنعتی گز بلداجی علاوه بر این موارد موفق به کسب گواهینامه استاندارد های  HACCP و  ISO22000 نیز شد .
رضا گنجی افزود: خوشه صنعتی گز مشتمل بر 75 کارگاه کوچک و متوسط گزسازی است که در شهر بلداجی استقرار دارند و از مهم ترین دستاورد های این خوشه تولیدی ایجاد زمینه ورود محصولات متنوع گز استان چهارمحال و بختیاری به بازار های صادراتی است .
شهر بلداجی، از توابع شهرستان بروجن ( در فاصله 14 کیلومتری شهر بروجن ) در استان چهارمحال و بختیاری، و در 65 كیلومتری شهر شهرکرد؛ مركز این استان قرار دارد که مركز تولید گز در کشور و یا به اصطلاح « پایتخت گز ایران » محسوب می شود و کمتر مسافر و گردشگری است که از سوغات « گز » این شهر، چشم پوشی کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.