رونمایی از نسل سوم و چهارم ارتباطات در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

مدیرعامل شرکت چکامه گفت :با توجه به اینکه در قرن 21 تمام ارتباطات از طریق اینترنت و رسانه های دیجیتال صورت می گیرد برگزاری این نمایشگاه به کلیه شرکتها در حوزه فناوری اطلاعات کمک خواهد کرد.

 به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران  به نقل از ستاد خبری؛ پیشگوئی در گفت گو باستاد خبری این نمایشگاه درباره عرضه فناوری های  و خدمات  نوین  در این  دوره از نمایشگاه  گفت : در این دوره ، از نسل سوم و چهارم ارتباطات  توسط اپراتور همرا اول و ایرانسل رونمایی خواهد شد.
 
 وی همچنین  با بیان اینکه هدف از برگزاری  این نمایشگاه حل مشکلات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است افزود: دراین زمینه کار گروهی متشکل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی تشکیل شده تا بتواند مشکلاتی که در حوزه فناوری اطلاعات وجود دارد را حل کند و در کنار آن  بتوانند  این نرم افزارها را به خارج از کشور صادر کنند.
 
 وی درباره همکاری بخش خصوصی و دولتی  اظهار داشت : بخش خصوصی همواره تلاش می کنند تا جایی که ممکن است کارها را به نحوه احسن انجام دهد و در کنار آن  دولت نقش قانون گذار را دارد، اگر حمایت و نظارت دولت بر امور بخش خصوصی نباشد این بخش نمی تواند به خوبی به فعالیت بپردازد.
 
 وی استقبال  مردم از این نمایشگاه را با توجه به حضور سه اپراتور همراه اول ، ایرانسل  و رایتل،انجمن خدمات نرم افزارهای موبایل،ناشران الکترونیک و... خوب ارزیابی کرد و همچنین در باره حضورکارشناسان ومتخصصان  در این نمایشگاه نیز گفت : با توجه به هماهنگی های ستاد اجرایی این نمایشگاه  برای برگزاری نشست های خصوصی،استقبال خوبی از طرف کارشناسان و متخصصان خواهد شد.
 
 وی در پایان درباره جذب مخاطب جدید توسط این نمایشگاه گفت :به طور کلی هدف این نمایشگاه عره تولیدات و فناوری های نوین است تا بتوانند افراد را جذب کنند. این نمایشگاه بستر مناسبی  برای مردم فراهم می کنند تا کالا و خدمات را از نزدیک  ببینند و بتوانند آن را با کالاهای دیگر مقایسه کنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: نسل ، سوم ، نمایشگاه ، رسانه ، دیجیتال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار