مسئولان باشگاه مرسدس بعد از جلسه حساس تیمی امروز اعلام کردند نیکو روزبرگ و لوئیس همیلتون رانندگان این تیم همچنان مانند گذشته در رقابت ها آزاد هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از برخورد مرسدس ها در دور دوم گرندپری بلژیک، بسیاری از رسانه های ورزشی جهان منتظر واکنش کمپانی مرسدس به این اتفاق بودند. امروز توتو ولف، پدی لو، نیکو روزبرگ و لوئیس همیلتون در جلسه ای مشترک کنار هم حضور داشتند.

در این جلسه نیکو روزبرگ مقصر دانسته شد و این راننده آلمانی عذرخواهی کرد.

بیانیه ای که مرسدس در این رابطه منتشر کرده بدین ترتیب است: توتو ولف، پدی لو، نیکو روزبرگ و لوئیس همیلتون در "برکلی" که دفتر تیم فرمول یک مرسدس در آنجا قرار دارد، جلسه ای مشترک داشتند.

«در جریان این جلسه، نیکو روزبرگ مقصر بودن خود را اعتراف کرد و برای اتفاقی که در دور دوم گرندپری بلژیک افتاد، از تیم غذرخواهی کرد.»
در این جلسه، نیکو و لوئیس قانون اول تیم را به خوبی متوجه شدند و قول دادند که در طول رقابت های بعدی از آن پیروی کنند. قانون اول این است که اتومبیل های تیم تحت هیچ شرایطی نباید با هم برخورد داشته باشند.

«در رقابت های بعدی اگر چنین چیزی باری دیگر اتفاق بیوفتد، تیم در این ارتباط انعطاف پذیر نخواهد بود. اما نیکو و لوئیس هر دو رانندگان ما هستند و به آنها باور داریم.»

آنها مانند رقابت های گذشته، تا آخرین گرندپری فصل ۲۰۱۴ در رقابت با یکدیگر آزاد هستند.

با تمامی این اوصاف، نیکو روزبرگ در رقابت بعدی که قرار است در پیست مونزا کشور ایتالیا برگزار شود، ۲۹ امتیاز نسبت به لوئیس همیلتون برتری دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار