لوتوس با کمپانی مشهور هایسنس که در زمینه محصولات الکترونیکی فعالیت دارد، برای سه رقابت قرارداد اسپانسری امضاء کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طبق این قرارداد، لوگوی "هایسنس" در گرندپری های ایتالیا، ابوظبی و آمریکا بر روی اتومبیل های لوتوس خواهد بود.

"هایسنس" در بازارهای تلویزیون، وسایل خانگی، موبایل و وسایل ارتباط جمعی یکی از بزرگان این صنعت است.

 مدیر ارشد لوتوس درباره این قرارداد گفت: از اینکه با "هایسنس" فعالیت های متقابل داریم، هیجان زده ایم.

لین لان هم از "هایسنس" عنوان کرد: از اینکه در ایتالیا، ابوظبی و آمریکا همراه با فرمول یک هستیم خوشحالیم. فرمول یک و به خصوص لوتوس پتانسیل بالایی دارند. برای همکاری با آنها ثانیه شماری می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار