دیناروند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛

آغاز سومین دوره جشنواره مشکات در منطقه 16/ جمع‌آوری آثار شهروندان تا پایان آذرماه

مدیر آموزش شهروندی شهرداری منطقه 16 از آغاز سومین دوره آموزشی جشنواره مشکات با محوریت پایانه‌ها و پارک سوار در منطقه خبر داد.

دیناروند در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ شهروندی و ارتقا سطح فرهنگ‌پذیری شهروندان تهرانی، سومین دوره جشنواره آموزش‌های شهروندی مشکات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سومین جشنواره مشکات در منطقه 20 در محلات منطقه فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: این جشنواره در قالب‌های خاطره نویسی، نقاشی، کاردستی ویژه کودک و نقاشی و داستان کوتاه، عکاسی، پوستر آموزشی ویژه نوجوانان و نقاشی دیواری، کاریکاتور، عکاسی آثار حجمی، ایده خلاقانه، پوستر آموزشی ویژه بزرگسالان آثار خود را ارسال کنند.

دیناروند در ادامه با اشاره به اینکه این جشنواره فعالیت خود را از 4 شهریور ماه آغاز کرده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می توانند تا پایان آذر ماه آثار خود را به سرا‌های محلات منطقه ارسال کنند.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت مکانی ترمینال جنوب در منطقه تصریح کرد: سومین دوره جشنواره مشکات در بخش‌های محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری، حقوق و تکالیف شهروندی، سیما و هویت شهری و اقتصاد خانواده و اقتصاد شهری سعی در‌آگاهی‌بخشی سودمند شهروندان دارد که در این منطقه در شاخه پایانه‌ها و پارک‌سوارفعالیت دارد.

دیناروند در خصوص استقبال شهروندان منطقه از جشنواره مشکات سال گذشته گفت: در سال گذشته 16هزار و 770 آثار از شهروندان جمع‌آوری شد و استقبال شهروندان خوب بود.

گفتنی است، این جشنواره در سه گروه سنی کودکان( 5-11سال) ، نوجوانان ( 17-12 سال) و بزرگسالان( 18 سال به بالا) فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، محلات ، عکاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار