کلنگ بزرگترین مجتمع پایانه صادراتی میوه و تره بار شمال غرب کشور با حضور مسئولان استانی در مشگین شهر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ استاندار اردبیل در مراسم کلنگ زنی این مجتمع در مشگین شهر افزود: این مجتمع با سرمایه گذاری 100 میلیون تومانی بخش خصوصی و اشتغالزایی مستقیم 310 نفر و بیش از هزاران اشتغالزایی غیر مستقیم اجرایی می شود.

خدابخش گفت: این مجتمع شامل بسته بندی، سردخانه و بخش های ویژه میوه جات و سبزیجات است و با اجرایی شدن این طرح تحول عظیمی در رونق اقتصادی منطقه به وجود می آید.

وی افزود: این مجتمع قدم اول سرمایه گذاری در منطقه است و گام های اساسی دیگر سرمایه گذاری در استان به ویژه در منطقه مشگین شهر در حال اجرایی شدن است.

استاندار اردبیل گفت: صادرات معقوله‌ای است که در منطقه فراموش شده بود و این مجتمع گامی اساسی برای افزایش صادرات و ایجاد انگیزه جهت افزایش تولید در کشاورزان است.

خدابخش از برگزاری همایش سرمایه گذاران با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی، هفته آینده در شهرستان نیر خبرداد و گفت: در این همایش تصمیمات اساسی برای سرمایه گذاری در منطقه اتخاذ می شود.

وی افزود: منطقه سبلان ظرفیت تبدیل شدن به دهکده توریستی، سلامت، ورزش و دانش را دارد و این ظرفیت بزرگترین فرصت برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اردبیل ، پایانه ، صادرات ، میوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.