سخنگوی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه از به تعویق افتادن زمان برگزاری اجلاسیه اصلی این کنگره خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ سید عیسی اجاقی گفت: در تلاشیم اجلاسیه اصلی این کنگره را سال آینده در استان برگزار کنیم.

سخنگوی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه علت اصلی به تعویق افتادن زمان برگزاری اجلاسیه اصلی این کنگره را تمام نشدن کارهای کمیته ها دانست و گفت: هنوز فضای استان برای برگزاری این کنگره بزرگ آماده نشده است.

اجاقی با بیان اینکه 16 کمیته برای برگزاری این کنگره در استان تشکیل شده است، گفت: تاکنون بیش از 540 برنامه مختلف در راستای آماده سازی فضای استان برای برگزاری اجلاسیه اصلی این کنگره اجرا شده است.

سخنگوی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه برگزاری این کنگره را به منزله یک رخداد عظیم فرهنگی دانست و گفت: امید است برگزاری این کنگره بتواند زمینه ساز یک تحول فرهنگی بزرگ در استان باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون بیش از 700 یادواره صنفی، قشری، شهرستانی، دهستانی، بخشی و روستایی در راستای برگزاری کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه در استان برگزار شده است، گفت: پیش بینی می شود تعداد یادواره های برگزار شده در استان تا زمان برگزاری اجلاسیه اصلی به  بیش از 1300 یادواره برسد.

اجاقی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید بالغ بر 600 یادواره توسط کانون های بسیج مساجد برگزار شود، گفت: تاکنون بیش از نیمی از این یادواره ها برگزار شده است.

به گفته اجاقی پیش از این قرار بود اجلاسیه اصلی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه مهر ماه سال جاری برگزار شود که برگزاری ان تا سال آینده به تعویق افتاده و هنوز زمان دقیق برگزاری آن مشخص نشده است./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، کنگره ، تعویق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.