حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی:

تمدید قانون ارتقاء سلامت اداری/ مبارزه با فساد اولویت ماست

وزیر دادگستری در جلسه کارگروه تخصصی مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد، از تمدید قانون ارتقاء سلامت اداری خبر داد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، جلسه کارگروه تخصصی مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد با حضور وزیر دادگستری، رئیس کل دادگستری استان تهران و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های عضو این کارگروه، برگزار شد.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" وزیر دادگستری، در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و نیز بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، عزم دولت در مبارزه با فساد را جدی عنوان کرد و افزود: اگر عزم و اهتمام مبارزه با فساد در درون دستگاه‌ها وجود داشته باشد، امید موفقیت زیاد خواهد بود.  
 
وزیر دادگستری گفت: آیین‌نامه تشکیل و شرح وظایف این شورا به تازگی از سوی دولت به تصویب رسیده و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است؛ این کنوانسیون تقریبا تمامی ابعاد مبارزه با فساد را در بر گرفته و از ابتدا نیز گامهای بلندی برداشته است.  
 
* تمدید قانون ارتقاء سلامت اداری
 
حجت‌الاسلام پورمحمدی در این جلسه با اعلام این مطلب که مدت قانون ارتقاء سلامت اداری در شرف اتمام است، گفت: دولت تقاضای تمدید آن برای سه سال دیگر را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است.  
 
وی همچنین افزود: دولت مصوبه‌ای را گذرانده است که بر اساس آن وزارت دادگستری، مسوول بازنگری قانون ارتقای سلامت اداری تعیین شده و در این رابطه مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد مرجع مناسبی برای این بازنگری است.  
 
وزیر دادگستری درل پایان خاطرنشان کرد: بازنگری در فضای عمومی مبارزه با فساد و سلامت اداری یکی از وظایف این شوراست که می‌بایست با جدیت پیگیری شود و به دلیل وجود عزم جدی در بدنه دولت در مبارزه با فساد، موظفیم ساز و کار آن را مهیا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار