رئیس اداره اوقاف بابل گفت: ثبت نام سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری حفظ ، قرائت ، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم در بابل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، جعفر صفری رییس اداره اوقاف و امور خیریه بابل گفت : این دوره از مسابقات قرآن کریم در دو مقطع بزرگسالان بالای 16 سال و شکوفه ها زیر 16 سال ویژه برادران و خواهران می باشد.

جعفر صفری افزود: علاقمندان می توانند تا هفتم مهرماه جاری با مراجعه به سایت www.quraniran.irبرای شرکت در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری حفظ ، قرائت ، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کنند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را بروز و کشف استعدادهای پنهان جوانان، نشر معارف قرآن در جامعه، تشویق جوانان به حفظ و قرائت قرآن و راهیابی شرکت کنندگان به مسابقات استانی، کشوری و بین المللی برشمرد.

وی گفت: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ قرآن در یک جزء، دو ونیم جزء،پنج جزء، 10 جزء، 20جزء و نیز حفظ کل قرآن کریم می باشد.

صفری رشته های قرائت(تحقیق و ترتیل) و مفاهیم عمومی و تخصصی قرآن کریم را از دیگر موارد در برگزاری این دوره از مسابقات خواند.

وی اظهارداشت: همزمان با برگزاری سی و هفتمین دوره قرآن کریم در بابل نیز ، نوزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم ، ابتهال و نیز اذان نیز برگزار خواهد شد.

رییس اداره اوقاف وامور خیریه بابل گفت: این دوره از مسابقات 14 آبان ماه جاری ویژه خواهران و 15 آبان ویژه برادران در آستانه امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده اول تا سوم ضمن اینکه در شهرستان بابل تجلیل می شوند به مسابقات استانی نیز راه خواهند یافت.

برچسب ها: آغاز ، سراسری ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.