گردهمایی معاونان روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج یزد با حضور 600 نفر از معاونان روابط عمومی سپاه و بسیج سراسر کشور در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکزیزد

معاون روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری گردهمایی روابط عمومی‌های بسیج و سپاه سراسر کشور به میزبانی یزد خبر داد.

سرگرد عزیزالله موذن اظهار داشت: گردهمایی معاونان روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج یزد با حضور 600 نفر از معاونان روابط عمومی سپاه و بسیج سراسر کشور در یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این گردهمایی به منظور ارتقاء سطح علمی روابط عمومی‌ها و با محور انسجام، آموزش و توجیه تشکیلات حرفه‌ای نهاد روابط عمومی برگزار خواهد شد.

موذن خاطرنشان کرد: این گردهمایی قرار است در شهریورماه جاری برگزار شود که زمان آن 11 شهریورماه اعلام شده است.

معاون روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: از آنجا که روابط عمومی نقش بسزایی در رشد و پویایی یک سازمان دارد، در ابتدای سال یک آموزش تخصصی در مرکز استان کرمان با حضور مسئولان روابط عمومی‌های نواحی مقاومت بسیج استان یزد و کرمان برگزار شد و توانستیم در آن دوره، شرکت‌کنندگان را با اصول و مبانی علم مدیریت، روابط عمومی و خبرنویسی آشنا کنیم و در همین راستا مرحله تکمیلی دوره آموزشی روابط عمومی‌های بسیج با همکاری روابط عمومی کل سپاه به میزبانی یزد به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وی بازدید شرکت‌کنندگان از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مطرح کشوری را از برنامه‌های جنبی این گردهمایی برشمرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.