ملی پوش وزن 97 کیلو گرم کشتی آزاد کشورمان گفت: هم اکنون صاحب دو مدال طلا از مسابقات جهانی و بازی های آسیایی هستم و تلاش می کنم در رقابتهای پیش رو برای سومین بار روی سکوی نخست قرار بگیرم.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: درمسابقات جهانی 2011 و 2013 توانستم به عنوان قهرمانی برسم و در حال حاضر نیز تمام فکرو ذهنم معطوف به کسب سومین مدال طلای جهان است.
 
وی درباره این که برای رسیدن به سومین مدال طلا بازی های آسیایی نیز برنامه دارد گفت:اولویت نخست من موفقیت در مسابقات جهانی است اما با توجه به این که کادر فنی صلاح دیده در بازی های آسیایی نیز شرکت کنم تلاش می کنم همچون سال های 2006 و 2010 در اینچئون نیز صاحب خوشرنگترین مدال شوم.
 
یزدانی درباره وضعیت آمادگی اش نیز اظهار داشت:پس از چند مرحله اردوی سنگین و طلاقت فرسا در روزهای پایانی از فشار تمرینات کاسته شد و هم اکنون نیز در حال ریکاوری هستیم.خوشبختانه شرایط خوبی دارم و در این چند روز باقی مانده نیز تلاش می کنم تا از هر نظر آماده حضور پر قدرت در مسابقات جهانی 2014 ازبکستان شوم.
 
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط سنی تا چه زمانی قصد دارد کشتی بگیرد گفت:در ورزشی چون کشتی اصلاً سن وسال مهم نیست بلکه میزان آمادگی فرد است که نشان می دهد وی می تواند مفید باشد یا خیر،در هر صورت از آنجایی که جای مدال المپیک در کارنامه ورزشی ام خالی است طوری برنامه ریزی کرده ام که تا بازی های المپیک 2016 در سطح اول دنیا کشتی بگیرم، فقط امیدورام شرایط برای تحقق این موضوع فراهم باشد.
 
یزدانی در خاتمه با اشاره به این که فدراسیون کشتی با وجود همه مشکلات مالی شرایط لازم را برای موفقیت ملی پوشان اعزامی فراهم کرده است تاکید کرد:همه کشتی گیران اعزامی به مسابقات جهانی و بازی های آسیایی شانس کسب مدال را دارند، امیدورام آنها مزد تلاش های خود را بیگرند و مسئولان ورزشی کشور هم به قول هایی که داده اند به موقع عمل کنند.
 
مسابقات کشتی آزاد جهان در وزن 97 کیلو گرم روز سه شنبه (18 شهریورماه)جاری در تاشکند ازبکستان انجام می شود و رقابت های همین وزن در بازی های آسیایی روز یکشنبه(6 مهرماه) در اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار