نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس گفت: اگر امروز داعش به جمهوری اسلامی حمله نمی ‌کنند، به خاطر دلاوری ‌ها و رشادت ‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است.

حمید رضا مشهدی‌ عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی صدها هزار شهید جان خود را فدا کردند تا امروز این نظام با قدرت در جهان پیش ‏تازی کند.

وی ادامه داد: داعش یکی از طرح‌ های رژیم صهیونیستی و آمریکاست که قصد لطمه زدن به اسلام را دارد.

مشهدی‌ عباسی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی طرح‌ های مختلفی را برای نابودی آن طراحی کردند، قطعا از فتنه ‏‌انگیزی‌ هایی که انجام می‌‌ دهند خودشان نیز آسیب می‌ بیننداما هیچ‌ وقت از ضربه زدن به اسلام دریغ نمی ‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس اضافه کرد: داعش بدترین جنایت را به نام پیامبر (ص) انجام داده و می ‌دهد، داعش یکی از طرح ‌های رژیم صهیونیستی و آمریکاست که قصد لطمه زدن به اسلام را دارد و آن‏ها می ‌‌خواهند نشان دهند که اسلام یک دین تروریستی خشن است.

وی ادامه داد: باید وحدت و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، افزود: صورت دادند و سر بسیاری از پاسداران انقلاب اسلامی را قطع کردند، به ثبت می ‌رسید مشاهده می ‌کردیم که آن‌ ها چه جنایت‌ هایی را مرتکب شدند.

مشهدی‌ عباسی تصریح کرد: خاطرات شهدا و تحمل خانواده‌ شهدا باید مرور شود و برای خدمت ‌گزاری بیشتر به آنها باید تلاش کنیم و ادامه ‏‌دهنده راه شهدای جنگ تحمیلی باشیم.

نماینده مردم شهرستان ‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس اضافه کرد: اکنون باید بدانیم که چه زحماتی برای حفظ این انقلاب کشیده شده و امنیت کنونی حاصل دستاورد چه کسانی است؛ امیدواریم دولت یازدهم در ادامه کار موفق باشد و با تلاش ‌‌های مضاعف خود در راستای خدمت به مردم گام بردارد.

وی ادامه داد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری باید عزم ملی و مدیریت جهادی سرلوحه کار قرار گیرد و همه با یکپارچگی برای حفظ و موفقیت این انقلاب اسلامی کوشش کنیم/ش/ن.


برچسب ها: شهدا ، جنگ ، داعش ، فتنه ، صهیونیسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.