نشست همگرایی اصولگرایی با محوریت "حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی" با حضور اقشار مختلف مردم، مدیران شهری، ائمه جمعه شهر تهران در چهاردانگه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، نشست همگرایی اصولگرایی با محوریت "حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی" بعداز ظهر روز شنبه در بخش چهاردانگه تهران با حضور اقشار مختلف مردم، مدیران شهری، ائمه جمعه شهر تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز و رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه کشور در این مراسم به بیان اهداف اصلی نشست های همگرایی اصولگرایان پرداخت.

حراست از ارزش‌های والای اسلامی، تاکیدات "مقام معظم رهبری" بر حضور بانشاط نیروهای مومن و ارزشی در صحنه‌های مختلف اجتماع، جلوگیری از ایجاد یاس و ناامیدی  در حرکت های آینده از جمله محورهای مهم مطرح شده در این مراسم بود.

وحدت و همگرایی اصولگرایان به عنوان هدف اصلی نشست‌های همگرایی مطرح شد که حجت الاسلم تقوی عامل آن را وحدت زیر چتر ولایت فقیه عنوان کرد. وی همچنین کنار گذاشتن منیت‌ها را مهمترین عامل وحدت دانست و گفت: گروه‌های افراطی در منطقه به عنوان عامل بازدارنده برای موج اسلام خواهی و بیداری مردم منطقه عمل می کنند.

حمایت از دولت به تبعیت "مقام معظم رهبری" و نقد منصفانه از دیگر محورهای مطرح شده در این مراسم بود. عضو جامعه روحانیت مبارز حمایت از دولت را در پی شائبه ای مبنی بر اینکه " جلسات همگرایی اصولگرایی در جهت تخریب دولت پیش می رود" تکذیب کرد و گفته است: ما به تبعیت از رهبر معظم انقلاب از دولت حمایت می‌کنیم.

وی تاکید می‌کند که راهبرد همگرایی اصولگرایان بر اساس ترویج و تقویت اندیشه‌های مقام معظم رهبری شکل گرفته و اصولگرایان برای پاسخ به دغدغه‌های "معظم‌له" تلاش می‌کنند. همانگونه که ایشان مبدع گفتمان اصولگرایی در ادبیات سیاسی بودند.حفظ نیروهای مومن و ارزشی در صحنه از جمله وظایف ماست.

لازم به ذکر است؛ نشست‌های همگرایی اصولگرایی با محوریت حجت الاسلام و المسلمین تقوی در حدود 10 استان کشور برگزار شده است و مقصد بعدی این نشست‌ها استان لرستان خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار