روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی درباره بررسی تغییرات در بودجه، به منظور جبران خسارت‌های جنگ غزه امروز تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران روزنامه یدیعوت احارونوت امروزیکشنبه اعلام کرد : دولت اسرائیل بعدازظهر امروز در شورای منطقه‌ای "حوف اشکلون" در مجاورت با نوارغزه برای بررسی مسأله تغییرات در بودجه به منظور جبران خسارت‌هایی که در اثر اجرای عملیات صخره پایدار بوجود آمده؛ تشکیل جلسه خواهد داد.

این روزنامه همچنین اعلام کرده است که دولت اسرائیل در این جلسه به بررسی مسأله کاهش بودجه وزارتخانه‌های دولتی به میزان 2 میلیارد شیکل به منظور پوشش هزینه های عملیات نظامی اسرائیل علیه غزه نیز خواهد پرداخت.

این روزنامه نوشت؛ رژیم صهیونیستی پیشنهادی را ارائه داده که طی آن بودجه تمامی وزارتخانه‌ها به استثنای وزارت دفاع به میزان2درصد کاهش یابد.

یدیعوت آحارونوت همچنین اعلام کرده است که شوراهای محلی نزدیک به نوار غزه در سرزمینهای اشغالی تا شعاع 7 کیلومتری قرار است تا بودجه‌ای اضافی به میزان 1.3 میلیارد شیکل ودر طی 5 سال آینده دریافت کنند و امسال 200میلیون شیکل آن را دریافت خواهند کرد.

این روزنامه سپس نوشت؛ ساکنان شهرهای عسقلان و بئرالسبع و افوکیم و بسیاری از مناطقی که بیش از 7 کیلومتر با نوارغزه فاصله دارند به دلیل اینکه با وجود حجم بالای خسارت‌ها به سبب اصابت موشک‌های مقاومت به این مناطق در مصوبه افزایش بودجه گنجانده نشده‌اند؛ اعلام نارضایتی کردند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار