ربیعی

پرتال جامع امامزادگان با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف رونمایی می شود

سخنگوی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری همایش ملی تکریم امامزاده صالح (ع) امشب یکشنبه 9 شهریورماه گفت: در این همایش پرتال جامع امامزادگان با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه رونمایی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، حسن ربیعی  مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف اظهارداشت : در آستانه 5 ذی القعده ، روزملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان ، همایش ملی تکریم امامزاده صالح (ع) امشب یکشنبه 9 شهریورماه در آستان مقدس این امامزاده با سخنرانی حجت السلام و المسلمین صدیقی ، امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیحه سرایی و اجرای گروه سرود و نقاره زنی برگزار می شود.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در این همایش از 8 تن از اعضاء هیأت امنا و خادمان برگزیده بقاع متبرکه تجلیل و به آنها نشان مودت اهدا خواهد شد.

وی رونمایی از پرتال جامع امامزادگان را از جمله برنامه های این همایش برشمرد و افزود: در پرتال جامع امامزادگان اطلاعات اجمالی در رابطه با امامزادگان سراسر کشور همراه با عکس قرار داده شده و برای 130 بقعه نیز امکان زیارت از راه دور فراهم شده است.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات موجود درباره امامزادگان درحال آماده سازی برای بارگذاری بر روی این پرتال است و در مرحله بعد نیز برای 460 امامزاده شاخص نیز زیرسایت اختصاصی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار