دوستی:

درخواست استفساریه از دولت و مجلس در خصوص ابهامات برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورا

عضو کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر گفت: با توجه ابهامات موجود در هیئت رئیسه باید دولت از مجلس درخواست استفساریه شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  اسماعیل دوستی عضو کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر در جلسه غیر علنی امروز شورا ضمن تشکر از فعالیت‌های یک ساله هیئت رئیسه خطاب به احمد مسجد جامعی با  بیان این که دستاوردهای شما در طول یک سال فعالیت شورای چهارم قابل تحسین بوده است اظهار داشت: یکی از مهمترین این دستاوردهای اخلاق مداری، مردم داری و تعامل بین شهرداری و دولت است که به همین جهت پیشنهاد می‌کنم هیئت رئیسه برای یک سال دیگر نیز ابقا شود.

وی با بیان وجود دو قانون در خصوص فعالیت هیئت رئیسه  افزود:‌ طبق ماده چهار آئین نامه هیئت وزیران، هیئت رئیسه می‌تواند تا دو سال به فعالیت خود تداوم دهد در حالی  که مطابق ماده 16مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 84 این زمان یک سال بوده و همین مسئله ابهاماتی را ایجاد می‌نماید که باید تکلیف آن روشن شود، و نیازمند گرفتن استفساریه ازمجلس و دولت است.

احمد مسجد جامعی در پایان اظهارات دوستی با بیان این که من در این جلسه متوجه این موضوع و  ابهامات شدم خطاب به سروری خاطرنشان کرد: این موضوع را پیگیری نماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، فعالیت ، هیئت رئیسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار