سامسونگ نیز مانند ال جی چند روز مانده به آغاز نمایشگاه IFA2014 گجت هپوشندی خود را با نام Gear S معرفی کرد،این محصول که یک ساعت هوشمند محسوب می شود به ویژگی های جالب توجهی مجهز شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، Gear S قادر است تا به طور مستقل و بدون نیاز به تلفن تماس تلفنی در شبکه ی 3G برقرار کرده و حتی به برخی از اعلان ها پاسخ دهد.





این ساعت برخلاف دیگر محصولات پوشیدنی سامسونگ از پلتفورم تایزن بهره می برد و به اندروید Wear مجهز نشده است، Gear S علاوه بر قابلیت های ذکر شده می تواند به طور مستقل به اینترنت متصل شود و حتی به برخی از اپلیکیشن های انلاین نیز دسترسی پیدا کند، به طوری که حتی اگر کاربر اسمارت فون خود را در منزل جا گذاشته باشد می تواند از طریق این گجت به اعلان های گوشی خود دسترسی پیدا کند.



از دیگر امکانات تعبیه شده در گلکسی گجت جدید سامسونگ می توان به پشتیبانی از S Voice، دستیار صوتی سامسونگ اشاره کرد که از طریق آن می توان بدون دخالت دست به برقراری تماس صوتی و مکالمه پرداخت، در بخش سخت افزاری Gear S به یک صفحه نمایش 2 اینچی منحنی شکل از نوع Super AMOLED با رزولوشن 280 در 340 پیکسل مجهز شده است، ابعاد  رزولوشن این صفحه نمایش باعث می شود تا کاربر بدون هیچ مشکلی پیغام های دریافت شده برروی ساعت را بخواند، همچنین انحنای صفحه نمایش به قرارگیری بهتر ساعت برروی دست کمک می‌کند.

از دیگر امکانات این ساعت تایزنی می توان به امکان مسیر یابی نقطه به نقطه با تکیه بر سیستم مکان یاب Here، سرویس خبر خوان 24 ساعته و همچنین نمایش اعلانیه های فیسبوک بدون نیاز به تلفن نام برد، سامسونگ سرویس سلامتی یا Healt خود را نیز به همراه این دستگاه ارائه کرده است که می تواند گزارشی از فعالیت های ورزشی کاربر از جمله تعداد گام های برداشته شده و کالری سوزانده شده را محاسبه و نمایش دهد. در کنار  این محصول یک هدست بلوتوث با نام Gear Circle نیز معرفی شده است که می توان از طریق اتصال آن به ساعت به مکالمه و گوش دادن موسیقی و همجنین ارسال دستورات صوتی نیز بپردازد.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار