معاون فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت خبر داد

ارسال 8 هزار و 300 اثر به جشنواره فرهنگی هنری دیدار

حجت الاسلام والمسلمین مظلومی گفت: 8 هزار و 300 اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری دیدار ارسال شد، که از این تعداد 2 هزار و 778 اثر واجد صلاحیت بوده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین مظلومی معاون فرهنگی مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در افتتاحیه جشنواره فرهنگی، هنری دیدار طی سخنرانی گفت: جشنواره فرهنگی، هنری دیدار با همت معاونت فرهنگی ولی فقیه و معاونت فرهنگی وزارت علوم و با هدف استفاده از تخصص و ایده‌های پژوهشگران در زمینه حج و عمره و زیارت برگزار شد. 
 
بنابراین گزارش این جشنواره در7 بخش شناسایی و معرفی آثار فرهنگی حج، عمره و زیارت، جمع‌آوری ایده‌ها، استفاده از آثار منتخب محافل انس و معرفت در مکه و مدینه، شناسایی آثار، گسترش فعالیت‌های هنری با موضوع فرهنگ، حج، عمره و زیارت و بهره‌برداری همگانی از آثار برگزار شده است. 
 
حجت الاسلام والمسلمین مظلومی تصریح کرد: 8 هزار و 300 اثر به دبیر خانه ارسال شده که از این تعداد 2 هزار و 778 اثر واجد صلاحیت بوده و هزار و 93 اثر نیز به مرحله دوم و کارشناسی راه پیدا کردند. 
 
وی خاطرنشان کرد: از جمله بخش‌های اصلی جشنواره بخش ادبیات با 85 اثر، عکس 700 اثر و خوشنویسی 167 اثر بوده که به جشنواره ارسال رشد.

 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار