رأفت:

نبود نوروزی و صادقیان به پرسپولیس لطمه وارد کرده است/ بازی با تراکتورسازی تبریز سخت و مشکل است

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح بازی‌های پرسپولیس نسبت به فصل گذشته پایین‌تر آمده است اما برای بهتر شدن به زمان احتیاج دارد.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس افزود: بازی‌های هفته‌ ششم تمام شد و تیم‌ها شکل کامل خود را نشان دادند و بعضی از تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند و تیم‌های دیگر برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنند و این کیفیت بازی‌ها را پایین می‌آورد و در مورد پرسپولیس وضعیت خوبی را ندیدم و برای خوب‌تر شدن این تیم باید به این تیم زمان داد.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: در این فصل از لیگ برتر 1 یا 2 تیم می‌خواهند خود را نشان دهند و این کار تیم‌های دیگر را سخت می‌کند مثل تیم پدیده که با مربیگری مرزبان روند خوبی دنبال می‌کند و بازیکنان خارجی خوب جذب کرده است.

رأفت در خصوص بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سخت و مشکلی است و تراکتور در 2 بازی اخیر خود هفت گل زده است و بازیکنان خوبی دارد و کار سختی در پیش دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس مقابل تیم‌های بزرگ‌تر بهتر بازی می‌کند و نبود نوروزی و صادقیان به تیم لطمه وارد کرده است و کادر فنی به کمبود بازیکن رنج می‌برد و پرسپولیس می‌خواهد در باشگاه‌های آسیا بازی کند و این کار پرسپولیس را دچار مشکل می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رافت ، صادقیان ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.