دبیرکل فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: هم اکنون 105 هزار ناجی غریق در کشور و در استان‌های مختلف شناسایی و سازماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حبیب خمجانی امروز در جلسه هیئت نجات غریق استان اردبیل اظهار داشت: ما در همه استان‌ها به اندازه کافی مربی تربیت کرده و حتی در حال حاضر در اکثر شهرهای کوچک نیز این مدرسان فعالیت می‌کنند و همه ساله ارزیابی از عملکرد آنها انجام می‌شود.

وی فعالیت منسجم و رو به جلو فدراسیون نجات غریق و غواصی را با تربیت ناجیان و غواصان متبحر یادآور شد و گفت: اگر بیش از این در برگزاری کلاس‌ها و تربیت مربیان و مدرسان با مشکلی روبه‌رو بودیم در حال حاضر این مشکل برطرف شده و زمینه برای فعالیت ناجیان غریق به شکل گسترده در اکثر شهرها فراهم آمده است.

دبیرکل فدراسیون نجات غریق و غواصی عملکرد خوب این فدراسیون را در چهار سال گذشته در نگاه توسعه‌ای به همه شهرستان‌ها در تربیت ناجیان و مدرسان یادآور شد و تصریح کرد: حضور این مدرسان در شهرهای مختلف و برپایی کلاس‌های متنوع آقایان و خانم‌ها سبب شده تا نجات غریق با حضور علاقه‌مندان بسیار زیاد توسعه پیدا کند.

خمجانی ادامه داد: در حال حاضر در سطح کشور 105 هزار ناجی غریق استقرار شده و سازمان یافته‌اند در حالی که این تعداد در سال 68 کمتر از 6 هزار ناجی غریق بوده است.

وی افزود: این آمارها نشان می‌دهد که ما در همه استان‌ها طرح توسعه را در دستور کار قرار داده‌ایم و حتی با بکارگیری مدرسان مجرب در شهرهای مختلف سعی کردیم تا رقابت خوب و مثبتی را در تربیت و تعالی بیشتر نیروها فراهم کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، نجات ، غریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.