مدیر اداره‌ی کل سلامت شهرداری منطقه 10 از برگزاری مسابقه‌ای ویژه‌ معلولین و خانواده‌ی آن‌ها در سطح منطقه خبر داد.

مهناز میرزایی مدیر اداره‌ی سلامت شهرداری منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات گریبان گیر شهروندان معلول و خانواده‌های آنها با همکاری اداره کل سلامت و کانون معلولین نامه‌ای با عنوان "سلام شهردار" ویژه‌ی افرادی که دارای معلولیت هستند یا بستگان آ‌نان، جانبازان و افرادی که در جامعه‌ به معلولین خدمت می‌کنند، در حال اجرا و تدوین است.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین ویژه‌ برنامه‌ای، مطرح کردن مسائل و مشکلات معلولین با شهردار منطقه است. در ضمن تمامی شهروندان معلول و خانواده‌های آنان امکان شرکت در این مسابقه را نخواهند داشت و می‌توانند آثار خود را به آدرس info@kmt22.org ارسال و به اطلاع شهردار منطقه برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقه به نفرات برتر جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد، ملاک انتخاب آثار برتر شیوایی قلم این عزیزان خواهد بود.

گفتنی است؛ مهلت ارسال آثار تا 30 شهریور ماه سال جاری خواهد بود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کانون معلولین به آدرس www.kmt22.org و یا به خانه‌های سلامت شهرداری منطقه 10 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.