وین رونی، ستاره تیم فوتبال منچستریونایتد کاپیتان جدید تیم ملی فوتبال انگلستان خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری آنسا، وین رونی مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلستان جانشین استیون جرارد در رقابت‌های انتخابی یورو 2016 میلادی خواهد شد.

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلستان با اعلام این خبر گفت: به نظرم وین رونی انتخابی کاملاً درست و به جا باشد و او شایستگی لازم برای در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی را بخوبی داراست، من شناخت بالایی از او دارم.

وین رونی، روحیه مسئولیت‌پذیری زیادی دارد، در عین حال تجربیاتش هم در عرصه بین‌المللی بالاست او قبلاً به عنوان کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد هم فعالیت کرده و بخوبی از شرایط و وظایف کاپیتانی آگاهی دارد و در عین حال توانست بخوبی از پس این مسئولیت برآید.
وین رونی، مهاجم منچستریونایتد در حال حاضر در سن بیست و هشت سالگی بسر می‌برد و توانسته در پیراهن تیم ملی فوتبال انگلستان در حدود نود و پنج بار به میدان رفته و توانسته در مجموع چهل بار گلزنی کند.

بعد از اینکه تیم ملی فوتبال انگلستان به سرمربیگری روی هاجسون نتوانست در رقابت‌های جام جهانی 2012 برزیل موفق پیش رود و از دور این رقابت‌ها در همان مراحل ابتدایی حذف شده استیون جرارد کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلستان از فعالیت در تیم ملی بطور رسمی خداحافظی کرد و در ادامه روی هاجسون سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور تصمیم گرفت تا وین رونی را به عنوان کاپیتان انتخاب و معرفی کند.

وین‌ رونی هم بعد از اینکه توانست به این موفقیت دست یابد، در مصاحبه‌ای گفت: این انتخاب برای من غرور وصف‌ناپذیر بسیاری به همراه داشت‌، زیرا کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلستان بودن برای من بسیار پراهمیت بوده و جزو رویاهایم محسوب می‌شد، امیدوارم که بتوانم از پس وظایف خود در این عنوان برآمده و کاپیتان شایسته‌ای برای تیم ملی فوتبال انگلستان باشم.

وین رونی به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلستان در بازی دوستانه این تیم با تیم ملی فوتبال نروژ که در تاریخ سوم سپتامبر قبل از شروع رقابت‌های انتخاباتی یورو 2016 به میدان خواهد رفت.

گفتنی است، رقابت‌های انتخابی یورو 2016 میلادی در تاریخ هشتم سپتامبر و در کشور سوییس بطور رسمی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رونی ، کاپیتانی ، شایستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار