مسئول عضوگیری هیئت فوتبال مازندران گفت: صدور کارت الکترونیکی برای بازیکنان و کادرفنی الزامی است.

اصغرزاده درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : کمیته عضوگیری هیات فوتبال استان مازندران سال جدید را با یک طرح سراسری عضویت اعضای حقیقی و حقوقی در استان آغاز کرد.

وی تصریح کرد : بر اساس این طرح فرآیند عضوگیری در تمامی جلسات قرعه کشی رقابت های مختلف، نحوه ورود به سایت عضویت فدراسیون و ثبت نام اعضاء، همچنین نحوه واریز مبالغ حق عضویت تیم و بازیکنان و کادر فنی در حساب مربوط به واریز این مبالغ کاملاً شرح داده شد.

مسئول عضوگیری هیئت فوتبال مازندران گفت: براساس طرح اجرایی، تیم ها باید اصل فیش های واریزی و لیست اعضاء ثبت شده را به همراه کد ملی آنها تحویل کمیته عضوگیری استان دهند.

اصغرزاده با اشاره به اینکه با انجام این فرآیند اسامی تیم ها و نفرات از طریق سایت به شرکت صادر کننده  کارت های عضویت فوتبال وابسته به فدراسیون ارسال می شود،افزود : پس از چند روز کارت های صادر شده به هیأت فوتبال استان پست و نماینده تیم می تواند با مراجعه به کمیته عضوگیری کارت های مربوطه را دریافت نماید.

وی با بیان اینکه برای کسانی که در سال های گذشته کارت الکترونیکی ملی فوتبال صادر گردید، برای بار دوم کارتی صادر نمی شود،تصریح کرد : ثبت نام اعضا در سایت یک بار در طول زندگی ورزشی آنها انجام می گیرد و ارسال اسامی در هر سال جهت ثبت سابقه و تکمیل جامعه آماری فدراسیون فوتبال می باشد.

  مسئول عضوگیری هیئت فوتبال مازندران با بیان اینکه کلیه مسئولین هیأت ها و مدیران تیم ها نسبت به مقوله عضوگیری اطلاعات خود را افزایش دهند، گفت: تیم ها باید دریافت کارت ملی فوتبال را در کنار دیگر وظایف و دغدغه های حیطه مسئولیت خود قرار دهند./ز

برچسب ها: صدور ، کارت ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.