حضور روحانيت و همكاري اين قشر با مجموعه كميته امداد موجب اعتماد واطمينان بيشتر مردم به خدمات شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) در ديدار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان، ضمن گراميداشت هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، گفت : در سيستم مديريتي اين بزرگواران مردم در محوريت قرار داشتند.

انواری در ادامه با ارائه گزارشي از نحوه فعاليت كميته امداد، اتصال به روحانيت و مردم را از افتخارات اين نهاد عنوان كرد و افزود : خوشبختانه با اين تركيب شاكله اي كه امام راحل براي اين نهاد مقدس تعريف كرده بودند، شكل گرفته است.

وی با اشاره به سخنان گهربار امام خميني (ره) در زمينه حضور و مشاركت روحانيت در كمك به مردم، اظهار کرد: خوشبختانه اين مهم به بركت نظام و انقلاب اسلامي تحقق يافته است و روز به روز نيز افزايش پيدا مي كند.

سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) مشاركت روحانيت در امر جمع آوري زكات را مصداق بارزي براي تحقق سخنان امام خميني (ره) عنوان و تصریح کرد : همين حضور روحانيت و همكاري كه اين قشر با مجموعه كميته امداد دارند، موجب اعتماد واطمينان بيشتر مردم به خدمات شده است.

انواری با اشاره به اعتماد مردم به كميته امداد و اطميناني كه به خدمات اين نهاد وجود دارد، اضافه كرد: اين موضوع بزرگترين سرمايه كميته امداد است.

وی با اشاره به اجراي طرح جامع مسجد محوري در كشور با محوريت مساجد، اظهار كرد: فعاليت مراكز نيكوكاري در اين مكان هاي مقدس كه مراكز ديني هستند، نقش موثري در حوزه خدمات اجتماعي و حوزه حمايت هاي اجتماعي خواهد داشت.

اين مسئول با تاكيد بر اينكه هدف كميته امداد از ارائه خدمات مختلف كاهش آلام محرومان و گره گشايي امور آنها است، خاطر نشان كرد: كميته امداد بتواند با ارائه خدمات نشاط و شادابي را در زندگي فردي و اجتماعي جامعه هدف ايجادكند./ز

برچسب ها: نقش ، روحانیت ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.