کلنگ بزرگترین پروژه احداث مجتمع آبدرمانی و گردشگری کشور(رشدیه) همزمان با هفته دولت در شهرستان سرعین به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ پروژه احداث مجتمع آبدرمانی رشدیه سرعین با بیش از 82 هزار مترمربع زیربنا شامل کلینیک آبدرمانی، پارک آبی، استخر آبدرمانی، هتل آپارتمان، مجتمع تجاری و مراکز فرهنگی از جمله سینما می باشد.

استاندار اردبیل در این مراسم گفت: امروزه با وجود زندگی مدرن و ماشینی گسست بین خانواده ها و بیماری هایی مانند افسردگی زیاد شده و از این رو افراد به زمان و مکانی برای تخلیه این فشارها نیاز دارند.

مجید خدابخش افزود: ظرفیت های سرعین به خصوص سبلان و آبگرم ها از چنین قابلیتی برخوردار است که با بهره برداری مناسب می تواند موجب کاهش فشارهای روانی بر روی افراد شده و موجبات انس و الفت بین خانواده ها را فراهم کند.

وی بیان کرد: استخر در همه استان ها وجود دارد و مشکل شهرستان سرعین این است که گردشگران در سرعین فقط از آب های معدنی استفاده می کنند و به خاصیت درمانی آب های معدنی تا کنون توجهی صورت نگرفته است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه هتل های موجود درجه سه و پایین تر است، ادامه داد: احداث این مجتمع تفریحی، گردشگری، اقامتی، تجاری و آبدرمانی بسیار ارزشمند است چرا که با توجه به بخش های مختلف می تواند موجب اقامت طولانی مدت گردشگران در منطقه را فراهم کرده و از نظر روانی نیز ایجاد نشاط در جامعه را موجب شود.

خدابخش اضافه کرد: راه اندازی این مجموعه می تواند سیمای منطقه را متحول کند و تولیدات استان از جمله در حوزه صنایع دستی را رونق دهد.

وی با اشاره به اینکه باید روی میهمانان خارجی به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس حساب خاصی باز کنیم، اظهار کرد: احداث این مجموعه کافی نیست و مسوولان این پروژه باید تورگردانی را هم مد نظر قرار دهند تا مدت اقامت گردشگران در منطقه تا یک هفته افزایش یابد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، احداث ، مجتمع ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.