مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سفر به استان خراسان شمالی خواستار تدوین نقشه راه درهمه بخش های سازمانی شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، گودرزی در سفر به استان خراسان شمالی خواستار تدوین نقشه راه درهمه بخش های سازمانی شد و افزود : کاربردی بودن استراتژی ها وتغییرات استراتژی با نیاز های روز از موارد ضروریست که باید در زمان تدوین برنامه مدنظر قرار گیرد .

وی افزود : به طور قطع آینده بخش صنعت ، معدن و تجارت نیازمند برنامه ریزی صحیح و مبتنی بر اصول علمی و اجرایی می باشد .

وی گفت : در دنیای امروز تولید پشتوانه تجارت و تجارت محرک تولید می باشد و همسویی بین تولید وتجارت در اقتصاد کشور برای دستیابی به بازارهای جهانی امری ضروری است . وی در ادامه افزود : محور توسعه و حرکت باید بر اساس یک راهبرد مناسب صورت گرفته و تفکر استراتژیکی بر کل مجموعه برنامه ریزی حاکم باشد .

مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : اگر خواستار بهبود وضعیت صنعت با استفاده از یک برنامه مشخص هستیم باید به اقتصاد و فعالیت های بخشی آن در قالب ، بخش صنعت ، معدن و تجارت به صورت یک مجموعه نگاه کنیم . که این امر تفکر استراتژیک و تفکر سیستمی را می طلبد .

گودرزی افزود : ما باید اهداف تمام جهت گیری های ما باید بر اساس یک سری اهداف خاص متمرکز باشد و از تلف شدن جلوگیری شود از اینرو ما باید نقشه راه خود را مشخص کنیم و وضعیت فعلی و آینده را ترسیم نمائیم و بر اساس واقعیت ها و توانمند یها و منابع در دسترس برنامه ریزی و تلاش کنیم .

دکتر گودرزی مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سفر دو روزه خود به خراسان شمالی به منظور بازدید از واحدهای تولیدی وصنعتی به مناسبت هفته دولت به اين استان سفر كرد و پس حضور در شهرک تخصصی فرش دستباف بجنورد شورای برنامه ریزی استان شهرک صنعتی بیدک بجنورد مجتمع آلومینای ایران و واحد تولیدی لایه سبحان شرق و بهنوش شیروان بازدید کرد.

برچسب ها: تدوین ، نقشه ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.