ملی پوش وزن 75 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت:در میدان جهانی و بازی های آسیایی طوری کشتی خواهم گرفت که با کسب دو مدال از این مسابقات ناکامی سال گذشته ام را جبران کنم.

هادی علیزاده پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:سال گذشته قبل از آغاز مسابقات جهانی به شدت مصدوم شدم و نتوانستم آنطور که باید کشتی بگیرم و در واقع خیلی زود از دور رقابتها حذف شدم.
 
وی ادامه داد: به دلیل عمل جراحی روی زانویم مدت زیادی از تمریانت دور بودم اما به کمک مربیانم توانستم خود را با یک آمادگی جزئی به مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برسانم که با همین وضعیت نیز دوم شدم و پس از برگزاری رقابت انتخابی درون اردویی با شکست سایر مدعیان مقتدرانه به دوینده تیم ملی رسیدم.
 
دارنده دو مدال طلای و نقره آسیا تصریح کرد: شرایط جسمی و روحی ام نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت است و هم اکنون با آمادگی که دارم  به دنبال جبران ناکامی سال گذشته با دو مدال جهانی و بازی آسیایی هستم.
 
علیزاده در پاسخ به این سوال که فاصله نزدیک مسابقات جهانی و بازی های آسیایی کار وی را برای کسب مدال سخت نخواهد کرد گفت:به طور کلی رسیدن به مدال آن هم در دو میدان بزرگ جهانی و بازی های آسیایی کار ساده ای نیست حالا چه برسد به این که فاصله این دو رقابت نسبت به هم کمتر از بیست روز باشد، اما در هر صورت با توجه به شناختی که از خودم دارم اگر مشکل خاصی رخ ندهد تلاش می کنم از هر در رقابت با دست پر برگردم.
 
مسابقات جهانی کشتی فرنگی در وزن 75 کیلو گرم روز جمعه(21 شهریورماه) در تاشکند ازبکستان انجام می شود و رقابت های همین وزن در بازی های آسیایی روز چهارشنبه(9 مهرماه) در اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار