مدیر رسانه‌ای تیم ملی در خصوص تقاضای فدراسیون برای تمدید ویزای کی‌روش گفت: پیگیری‌های لازم برای تمدید ویزای کی‌روش در حال انجام است.

محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کمیته تشریفات مسئول پیگیری تمدید ویزای کی‌روش است و این کمیته تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا ویزای کی‌روش را تمدید کند که وی مشکلی برای حضور در ایران نداشته باشد. کی‌روش در حال حاضر در دبی به سر می‌برد تا اقدامات لازم برای ورود به ایران برایش فراهم شود.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره گفته‌های کی‌روش که روز دوشنبه را آخرین مهلت تعیین تکلیف‌اش با تیم ملی دانسته است گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و خود کی‌روش این زمان را مطرح کرده و فدراسیون فوتبال مهلتی را برای تمدید قرارداد تعیین نکرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال ما متنی برای کی‌روش فرستادیم تا پس از مطالعه آن به ما جواب نهایی را برای تمدید قراردادش بدهد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۴۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
لطفاً به آقای کی‌روش بفرمائید که حضور در ایران و کسب پست سرمربری‌ تیم ملی ایران افتخاری است که باید شایستگی کسب آن را داشته باشی.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفي
۱۱:۲۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
بابا ملت مربي اجنبي نميخواهد مربي وطني مي خواهد . پول بيت المال بايستي در همين مملكت خرج شود نه به جيب بيگانه برود . بابا بيدار شويد لطفا
Iran (Islamic Republic of)
تاته نعمت
۱۰:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
آنقدر نمی ازد بگزارید برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
با سلام
فوتبال ملی ایران با این ولخرجیها به جائی نمیرسد.بیخود پول بیت المال را هدر ندهید و بنام فوتبال و به کام یک مشت دلال بیت المال را دور نریزید.آقای وزیر محترم حق دارند که همکاری در این زمینه نمیکنند.
آخرین اخبار