به منظور شرکت در جلسه هیئت رئیسه آسیا؛

سفر نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا به هندوستان

محمدرضا مقصودلو نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا به منظور شرکت در جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیایی به کشور هندوستان سفر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران و نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا با دعوت کنفدراسیون آسیایی در جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون کبدی آسیا در کشور هندوستان شرکت می کند.

گفتنی است در حاشیه برگزاری لیگ کبدی ستارگان آسیا ( پرو کبدی ) که در کشور هندوستان در حال برگزاری است و بازیکنان کشورهای مختلف آسیایی از جمله ایران در آن حضور دارند جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیایی برگزار خواهد شد که در این جلسه برنامه اجرایی کمیته فنی کنفدراسیون کبدی آسیا در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و بازیهای ساحلی آسیا در پوکت تایلند مورد بررسی اعضاء قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم به منظور بالا بردن سطح برگزاری مسابقات تغییرات مورد نظر صورت پذیرد.

غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی استاندادر ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در این سفر همراه محمدرضا مقصودلو است تا با حضور در محل برگزاری رقابت‌های لیگ ستارگان آسیا ( پرو کبدی ) از نزدیک شرایط فنی بازیکنان کشورهای حاضر در بازی‌های آسیایی اینچئون از جمله هندوستان، پاکستان، ژاپن و کره جنوبی را زیر نظر بگیرد.

محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا روز دوشنبه 10 شهریور ماه با جی سی گلوت رئیس فدراسیون آسیایی و جهانی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار