اولین جلسه هماهنگی فرهنگ سازی زیست محیطی در مدارس شهرستان های ورامین و قرچک تشکیل شد

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان ورامین از تشکیل اولین جلسه هماهنگی فرهنگ سازی زیست محیطی در مدارس شهرستان های ورامین و قرچک خبر داد .

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)،منصور گل محمدی  با اعلام اين خبر گفت : طبق تفاهم نامه منعقده فی مابین سازمان حفاظت محیط زیست  و وزارت آموزش و پرورش  مبنی  بر ضرورت دانش افزایی  و توسعه مشارکت جامعه دانش آموزی کشور در حفاظت محیط زیست و هدایت و استفاده بهینه از ظرفیت دانش آموزان ، اولین جلسه هماهنگی فرهنگ سازی زیست محیطی در مدارس صبح امروز با شرکت نمایندگانی از اداره آموزش و پرورش شهرستانهای ورامین و قرچک برگزار شد .

وی با بیان اینکه این جلسه توسط اداره حفاظت محیط زیست  تشکیل شد ،افزود:در این جلسه ضرورت و اهمیت موضوع آموزش و ارتقاء سطح دانش زیست محیطی و چگونگی همکاری در این زمینه ، مورد بررسی قرار گرفت . 

وی با اشاره به تراکم بالای جمعیت در شهرستانهای ورامین وقرچک و همچنین حساسیت موضوعات زیست محیطی در این شهرستانها افزود:  همکاری و همدلی همه دستگاه ها ونیز مشارکت و همراهی مردم، در حل بسیاری از مشکلات و معضلات این شهرستان ها درحوزه محیط زیست می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: ورامین ، قرچک ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار