محمودی: کی‌روش با آن عملکرد ضعیفش همان بهتر که در ایران نماند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش کار خاصی برای فوتبال ما انجام نداده است و فقط این مربی خودش را دست بالا می‌گیرد پس بهتر است که نباشد..

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره اینکه فوتبالمان با کی روش به توافق نرسیده‌اند افزود: کی روش مربی است که خیلی خودش را دست بالا می‌گیرد و با خواسته‌های نا به جایی که از فدراسیون دارد همان بهتر که در فوتبالمان نباشد چراکه کی روش در جام جهانی نیز نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در حالی که یک مربی ایرانی هم می‌توانست همان نتایج را برای فوتبالمان در جام جهانی رقم بزند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: مربیان ایرانی هم می‌توانند برای فوتبالمان تأثیرگذار باشند و نتایج قابل قبولی را رقم بزنند و اگر قرار باشد مربی خارجی بیاورند خوب است که از این مربیان خارجی برای تیم‌های پایه استفاده شود تا بتوانیم در فوتبالمان بازیکن‌سازی نیز داشته باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مربیان خارجی به درد رده‌های بزرگسالان نمی‌خورد چرا که در این رده بازیکن تاکتیک خاص خودش را دارد و دیگر نمی‌تواند آموزش ببیند ولی بازیکنان جوان در تیم‌های پایه می‌توانند با وجود این مربیان آمادگی‌های لازم را بدست آوردند در حال حاضر بهتر است برای جام ملت‌های آسیا از مربیان ایرانی توانمند خودمان استفاده کنیم و از کی روش که حتی برای فوتبالمان کار خاصی انجام نداده است استفاده نکنیم.

محمودی در ادامه نیز عنوان کرد: کی روش هزینه‌های بسیار سنگینی را به فوتبال ما وارد کرده است به همین خاطر تمایل چندانی نداریم که در فوتبال ما بماند چرا که او حتی نتوانست بازیکنان جوان به فوتبال ما ارائه دهد و فقط از بازیکنان پا به سن گذاشته استفاده کرد و نتوانست کارنامه قابل قبولی را برای ما رقم بزند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره ارزیابی‌اش از بردهای متوالی استقلال اظهار داشت: تیم استقلال با وجود قلعه نویی و تغییراتی که این مربی در تیم انجام داده است و با آوردن بازیکنان جوان نسبت به سال‌های قبل عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشته است و رفته رفته نظاره گر این هستیم که تیم استقلال هماهنگ‌تر می‌شود.

وی درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند به بردهای خود ادامه دهد یا خیر افزود: شرایط لیگ طوری است که هفته به هفته عملکردش فرق می‌کند و به آمادگی بازیکنان، مصدومیت و محرومیت آنها نیز بستگی دارد ولی تیم استقلال با وجود بازیکنان با تجربه و بازیکنان جوان که توانسته‌اند هماهنگی‌های لازم را در تیم تا به اینجا بدست آوردند می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی البته در کنار تیم‌های سپاهان، تراکتور و فولاد خوزستان باشد.

محمودی در پایان درباره کیفیت لیگ خاطرنشان کرد: از نظر کیفی و تاکتیکی، تیم‌ها نسبت به سال‌های قبل عملکرد ضعیف‌تری داشتند و جا به جایی مربیان ایرانی در تیم‌ها و آمدن بازیکنان جوان نیز در پایین آمدن سطح کیفیت لیگ‌ها بی‌تاثیر نخواهد بود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: محمودی ، کی روش ، فوتبال ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۳:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
واقعا نماند بهتر است
آخرین اخبار