فریبا: مشکل تیم ما راه رسیدن به گل است/ استقلال مدعی اصلی قهرمانی است

عضو کمیته فنی تیم فوتبال پیکان گفت: هدف و برنامه‌ریزی ما سه ساله است و با زدن گل به هدف یک رقمی بودن فکر می‌کنیم.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص بازی با نفت تهران گفت: من فکر می‌کنم تیم ما از نظر پیشرفت فنی خوب می‌شود و با برگشتن میلاد نوری و نصرتی که مصدوم بودند وضعیت تیم ما بهتر می‌شود و اشکال تیم ما راه رسیدن به گل است و راه‌های مختلفی را برای رسیدن به گل امتحان می‌کنیم و تیم‌های رقیب با آنالیزور راه‌های گلزنی رو می‌بندند.

عضو کمیته فنی تیم پیکان ادامه داد: هدف مدیریت گرفتن سهمیه است و تیمی که از لیگ 1به لیگ برتر می‌آید احتیاج به پول و بازیکنان بیشتر از هفت نفر داره و بیشتر تیم‌های لیگ یک و برتر که به آسانسوری معروف شدن یکی از دلایل اون این هست که سازمان لیگ کمک کند تا ده بازیکن را در اختیار بگیرند تا ماندگاری اون‌ها ثبات داشته باشد.

فریبا اضافه کرد: هدف و برنامه‌ریزی ما سه ساله است و با زدن گل به هدف یک رقمی بودن فکر بکنیم تا سال‌های بعد بتونیم یارای بیشتر و بهتری جذب کنیم.

وی در خصوص مدعیان لیگ برتر و بازی با فولاد خاطرنشان کرد: مدعیان قهرمانی تیم استقلال، پرسپولیس و فولاد هستند و تیم فولاد تیمی جوان و دونده است و تنها تیمی است که نفرات آن‌ها به جهت تاکتیک فردی بهترین تیم ایران است.

فریبا در خصوص داوری گفت: زیاد به حیطه داوری وارد نمی‌شوم و داوری مقابل نفت یک پنالتی برای ما نگرفت و دو پنالتی مقابل استقلال برای ما گرفته نشد و ما جزو تیم‌هایی هستیم که از داوری ضرر کردیم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: فریبا ، گل ، استقلال ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار