مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: واکنش رئیس دانشگاه شریف به اخراج دانشجویان ایرانی از نروژ ، وظیفه ما حراست از دست آوردهای نظام و ادامه راه شهداست ، علی لاریجانی با آیت‌عظام سبحانی و غروی دیدار کرد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است


شورای رقابت در آستانه انحلال/ احتکار 8 هزار خودرو توسط خودروسازی‌ها/ دلایل افزایش واردات خودروهای لوکس

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/8/2552591_496.jpg

 عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقصادی گفت: اگر شورای رقابت به وظایف خود عمل نکند با لایحه‌ای فوریتی ماموریتش را سلب و به هیأتی دیگر خواهیم داد و شورا را عوض می‌کنیم.

لایحه بودجه 94 با اصلاح نظام بودجه‌ای کشور سروقت تقدیم مجلس می‌شود
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: لایحه بودجه سال 1394 نیز امسال نه تنها در وقت مقرر، بلکه با اصلاحی در نظام بودجه نویسی و پی ریزی آن بر پایه بودجه عملیاتی تقدیم مجلس می شود.

علی لاریجانی با آیت‌عظام سبحانی و غروی دیدار کرد

 رئیس مجلس شورای اسلامی در قم با آیت الله سبحانی از مراجع عالیقدر تقلید و همچنین آیت الله غروی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.

تجلیل رئیس جمهور از ظریف و هاشمی / اعلام اسامی 6 کارمند نمونه دولت

 رییس جمهور روز شنبه همزمان با نخستین جشنواره شهید رجایی در دولت یازدهم در سالن اجلاس سران، با اهدای لوح تقدیر از وزرای امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نفت تجلیل کرد.

واکنش رئیس دانشگاه شریف به اخراج دانشجویان ایرانی از نروژ

 رئیس دانشگاه صنعتی شریف‌ در واکنش به اخراج دانشجویان ایرانی از دانشگاه‌های نروژ گفت: آن‌ها می‌دانند که کشورمان در آینده‌ای نه چندان دور به قدرت سیاسی، اقتصادی، علمی، صنعتی جهان خواهد رسید. لذا به دنبال بهانه برای جلوگیری از این پیشرفت‌ها هستند.

رئیس دستگاه دیپلماسی چهارشنبه به رم می‌رود/ برنامه سفرهای اروپایی ظریف و گفتگو با اشتون

بر اساس اعلام سفارت ایران در ایتالیا وزیر امور خارجه کشورمان روز چهارشنبه در رم پایتخت ایتالیا چندین دیدار دوجانبه با مقامات عالی این کشور خواهد داشت.

وظیفه ما حراست از دست آوردهای نظام و ادامه راه شهداست

 در آستانه دهم شهریور سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی و جمعی از مسئولین قرارگاه با حضور در منزل چند تن از شهدا و جانبازان قرارگاه پدافند هوایی با خانواده آنان دیدار کردند.

رونمایی از یک دستاورد راداری و یک دستاورد موشکی ارتش در 31 شهریور

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) از رونمایی یک دستاورد راداری و یک دستاورد موشکی ارتش در 31 شهریورماه سال جاری خبر داد.

محمود گودرزی دبیر شورای عالی جوانان شد
رییس‌ جمهور در حکمی دکتر محمود گودرزی را به سمت دبیر شورای عالی جوانان منصوب کرد.

برای مقابله با گروه‌های تروریستی به وفاق ملی نیازمندیم
عضو جامعه مدرسین گفت: هرچند هیچ گروه تروریستی جرأت ورود به مرزهای کشورمان را ندارد ولی مسئولان ما نباید از تحرکات گروه های تروریستی غافل بمانند و مردم ما همواره باید نسبت به اقدامات آنها هوشیار باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار