کاخ سفید و پنتاگون اوباما را در مرگ جیمز فولی مقصر می‌دانند

به گفته یکی از مقامات ارشد نظامی آمریکا و عضو سابق سازمان سیا، علی‌رغم آنچه که در رسانه‌ها منتشر شده است، کاخ سفید و پنتاگون "عدم قاطعیت و تردید" اوباما را علت کشته شدن بسیاری از نیروهای این کشور از جمله جیمز فولی می‌دانند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، به گفته یکی از مقامات ارشد نظامی آمریکا، علی‌رغم آنچه که در رسانه‌ها منتشر شده است، کاخ سفید و پنتاگون "عدم قاطعیت و تردید" اوباما را علت کشته شدن بسیاری از نیروهای این کشور از جمله جیمز فولی می‌دانند.

به گفته این سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا و عضو سابق سازمان سیا،  بسیاری از مقامات کاخ سفید و پنتاگون اوباما و تردید او در حمله به تروریست‌های سوریه را علت کشته شدن گروگان‌های آمریکایی در اسارت داعش از جمله جیمز فولی می‌دانند.

این در حالی است که روز گذشته مقامات این سازمان‌ها مقصر بودن اوباما را انکار کرده و مدعی شدند ریاست جمهوری آمریکا تمام تلاش خود را برای نجات این افراد انجام داده‌ است. این سرهنگ بازتشسته که تونی شفر نام دارد تصریح کرد، "بگذارید یک راز را به شما بگویم. علت اینکه آمریکا در حمله به عناصر داعش در سوریه و نجات گروگان‌ها از جمله فولی ناکام ماند این بود که رئیس‌جمهور پایش را عقب کشید! او بیش از حد صبر کرد و زمانی که فرمان حمله را صادر کرد، در واقع بسیار دیر شده بود."


انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، آمریکا ، اوباما ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار