عضو تیم هسته‌ای کشورمان گفت: آمریکایی‌ها از یک طرف ادعای علاقه برای حل مسئله دارند و از طرفی توسل به چنین اقداماتی که از دید ما و خیلی دیگر از کشورها مردود است را انجام می‌دهند و این رفتارها عملا مخالف ادعاهایی است که در مذاکرات مطرح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران "مجید تخت‌روانچی" در گفتگو با خبر 14، در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: این یکی از مواردی است، که ما از قبل خیلی به صراحت نظرمان را در جلسات خصوصی اعلام کرده بودیم و انتقادات شدیدی به مواضع آمریکا داشتیم و از نظر ما این کار آنها کاملا مردود است.
 
معاون اروپا و آمریکا وزارت خارجه با بیان اینکه ما در حال بررسی موضوع هستیم و ظرف امروز اعلام نظر خواهیم کرد اظهار داشت: سخنگوی وزارت خارجه به زودی در این مورد توضیحات لازم را خواهند داد.
 
تخت‌روانچی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم قبول کنیم که با یک عمل دوگانه آمریکایی‌ها مواجه شویم زیرا آنها از یک طرف ادعای علاقه برای حل مسئله دارند، و از طرفی دیگر توسل به چنین اقداماتی که از دید ما و خیلی دیگر از کشورها مردود است را انجام می‌دهند، و این رفتارها عملا مخالف ادعاهایی است که در مذاکرات مطرح می‌کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار