مجری طرح سد و نیروگاه رودبار لرستان خبر داد

ساخت اولین سازه بزرگ آبی رودخانه رودبار با فعالیت 70درصدی نیروهای بومی

70 درصد نیروهای سد و نیروگاه رودبار لرستان که به عنوان اولین سازه بزرگ آبی بر روی رودخانه رودبار شناخته می شود، بومی هستند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مجری طرح سد و نیروگاه رودبار لرستان گفت: به منظور اشتغالزایی و توسعه محلی در فرایند اجرای طرح سد و نیروگاه رودبار لرستان 70 درصد نیروهای شاغل در این طرح از نیروهای بومی منطقه گزینش شده اند.

وی افزود: در حال حاضر در این طرح 2500 نفر شامل مشاور، پیمانکاران، نیروهای متخصص و کارگری در جبهه های مختلف کاری مشغول به فعالیت هستند.

مجری طرح سد و نیروگاه رودبار لرستان ادامه داد: بکارگیری این حجم از نیروی انسانی بومی در جبهه های مختلف طرح، از آنجا که با آموزش مستمر همراه است، سبب ارتقای مهارت عمومی در سطح منطقه شده و به توسعه کسب و کارهای محلی نیز خواهد انجامید.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح تلمبه ذخیره ای کارگاه رودبار لرستان بخش قابل ملاحظه ای از سطح اشتغال موجود تا مدت زمان بیشتری حفظ شود.

سد و نیروگاه رودبار لرستان به عنوان اولین سازۀ بزرگ آبی بر روی رودخانه رودبار از سر شاخه های دز در100کیلومتری جنوب شهرستان الیگودرز در استان لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برق ، سد ، نیروگاه ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار