عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تنظیم درخواست‌ها، دستورالعمل‌ها و نحوه برخورد با خاطیان و خطا از مسایل مشخص شده در نشست‌های کمیته تحقیق و تفحص بوده که قرار است بعد از تعطیلات مجلس یعنی مهرماه در صحن علنی مجلس ارائه شود.

"ابوذر ندیمی" نماینده لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در آخرین جلسه‌ای که کمیته طرح تحقیق و تفحص از سازمان چای در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی برگزار کرد، طرح تعیین درخواست‌ها و اقدامات مشخص از سران سه قوه بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: در این طرح وظایف و اینکه ما از قوای مجریه، مقننه و قضاییه چه می‌خواهیم، کاملا مشخص شده است. به طور مثال در بحث چگونگی برخورد با متخلفان حوزه صادرات چای آن دسته از چایی‌هایی که به جای صادرات در داخل به فروش رسید و یا اینکه بعد از خروج از کشور با تغییر در ظاهر و نام برند دیگری به کشور وارد شد.  

نماینده لاهیجان و سیاهکل تصریح کرد: تنظیم درخواست‌ها، دستورالعمل‌ها و نحوه برخورد با خاطیان و خطا از دیگر مسایل مشخص شده در نشست‌های کمیته طرح تحقیق و تفحص از سازمان چای بوده و قرار است بعد از تعطیلات مجلس یعنی مهرماه در صحن علنی مجلس ارائه شود.

گفتنی است؛ تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان چای در پایان سال 91 از سوی جمعی از نمایندگان مجلس مطرح شد و به کمیسیون کشاورزی مجلس ارجاع شد و این کمیسیون هم طی جلساتی با مسئولین وزارت جهاد کشاورزی رسیدگی و ضرورت انجام تحقیق و تفحص را تصویب کرد. در نهایت بهارستان‌نشینان با 122 رای موافق، 12 رای مخالف و 11 رای ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در صحن علنی با انجام تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان چای موافقت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار