دو نماینده ایران در لیگ جهانی کاراته به دیدار پایانی اوزان خود راه یافتند و عصر امروز شنبه هشتم شهریور به میدان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پنجمین مرحله از لیگ جهانی کاراته معروف به کاراته وان از صبح امروز با حضور 319 کاراته کا از 45 کشور به میزبانی اوکیناوای ژاپن آغاز شده است.

تیم های ملی مردان وزنان ایران هم به منظور حضور در بازی های آسیایی اینچئون در این مسابقات شرکت کرده اند تا عملکردشان مورد بررسی کادرفنی قرار گیرد.

در وزن 60-کیلوگرم، امیر مهدی زاده در مرحله اول "ناکاهورو کاهیری" از ژاپن را هفت بر صفر مغلوب کرد، او در دومین مبارزه در مصاف با "چی پنگ" از چین تایپه سه بر صفر حریفش را شکست داد. مهدیزاده در سومین مبارزه کاراته کایی از استرالیا را هفت بر صفر مغلوب کرد و در ادامه برابر "شینتارو آراگا" یکی از رقبای اصلی خود در بازی های آسیایی پس از تساوی صفر به صفر در وقت قانونی مبارزه، با رای داوران برنده میدان شد و به دیدار پایانی راه یافت. این کاراته کا برای کسب مدال طلا به مصاف "بروس داگلاس" از برزیل می رود.

همچنین حسین سمندر در وزن 67- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، دور دوم مقابل "تاکاکی فوجیساوا" از ژاپن پنج بر صفر پیروز شد و در مبارزه دوم مقابل "عمر کمال اوغلو" از ترکیه پس از تساوی یک به یک در وقت قانونی مبارزه، با رای داوران برنده شد و در گام سوم در مصاف با کاراته کای استرالیایی 2 بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. سمندر در فینال به مصاف "هیروتو شینوهارا" از ژاپن خواهد رفت.

سعید حسنی پور در وزن 75- کیلوگرم در ابتدا برابر "دنیچ توآن" از ویتنام پس از تساوی چهار به چهار در وقت قانونی مبارزهف با رای داوران در هانتی پیروز شد و به دور دوم راه یافت. در همین وزن بهمن عسگری در مبارزه نخست خود مقابل "ریچی تانی" از ژاپن به تساوی یک به یک رسید که با رای داوران بازنده میدان شد و باید در انتظار راهیابی این حریف به فینال باشد تا در جدول شانس مجدد مسابقه دهد.

در وزن 61-کیلوگرم بانوان، فاطمه چالاکی ابتدا مقابل "ناسوکی آراکاتی" ژاپنی 2 بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه هم "لاریسا باربوسا" از برزیل را چهار بر صفر از برد. وی در سومین مبارزه به مصاف "سونجا استلند" از لوکزامبورگ خواهد رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاراته ، ایران ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار