یک پایگاه اینترنتی آمریکایی اعلام کرد نارضایتی از عملکرد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در پنج سال گذشته به صورت مستمر افزایش یافته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی امریکن تینکر نوشت: نارضایتی از عملکرد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در پنج سال گذشته به صورت مستمر افزایش یافته است و اکنون میزان نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد رئیس جمهورشان بیش از دو برابر شده است.

تعداد آمریکایی هایی که می گویند اوباما را تایید نمی کنند بسیار بیشتر از تعداد کسانی است که وی را تایید می کنند.

39 درصد از آمریکایی هایی که در نظرسنجی موسسه گالوپ شرکت کردند عملکرد کاری او را به شدت نفی کردند و این در حالی است که موافقان وی در این نظرسنجی تنها هفده درصد از این جامعه آماری را تشکیل می دهد.

تعداد آمریکایی هایی که به شدت عملکرد اوباما را نفی می کنند در طول زمان افزایش یافته و این در حالی است که تعداد موافقان وی در طول زمان تقریبا 50 درصد کاهش یافته است.

بر اساس نظرسنجی های موسسه گالوپ در طول سال های 2009 تا 2011 و اکنون در سال 2014، میزان مخالفان عملکرد اوباما بین 30 تا 39 درصد بوده اما این رقم از سال 2011 تاکنون 5 درصد افزایش یافته است. میزان حمایت از اوباما نیز در سه سال گذشته روندی نزولی داشته است و نسبت به ژانویه سال 2009 کاهش پانزده درصدی را نشان می دهد.

این تغییرات کلی بازگوکننده تغییراتی گسترده تر در افکار عمومی پایگاه حزب دموکراتیک رئیس جمهور آمریکا و همچنین جمهوری خواهان است که شدت انتقادها از عملکرد اوباما در بین آنها افزایش یافته است.

اکثریت جمهوری خواهان از سال 2009 به شدت با عملکرد اوباما مخالف بوده اند و میزان مخالفت آنها از 58  تا 75 درصد بوده است.

تنها سی و هشت درصد از دموکرات ها همچنان از اوباما مثل سابق حمایت می کنند و این میزان ، کمترین حمایت ممکن از وی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار