سوییچ مخابراتی با عنوان " آشنای اول" به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار مرکزی در شرکت مخابرات این استان مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی درآیین بهره برداری از این پروژه مخابراتی افزود: خلاقیت ونوآوری کارشناسان و متخصصان شرکت مخابرات امروز به موفقیتی بزرگ منجر شده که زمینه ساز رضایتمندی بیشتر مشترکان است.
مشیدی افزود: سوییچ مخابراتی آشنای اول برای نخستین بار در کشور با تیم مهندسی ایرانی طراحی و اجرا شده که هزینه تولید آن 50 درصد نسبت به قیمت مشابه خارجی کاهش یافته است.
وی گفت : استفاده از تجهیزات و و قطعات تولید داخل، بهره گیری از فناوری روز دنیا و جلوگیری از خروج ارز از جمله مزایای طراحی و اجرای این سوییچ است.
این سوییچ با ظرفیت 608 ،1216 و 1824 شماره طراحی شده و رفع خرابی با صرف کمترین زمان ممکن از جمله ویژگی های آن به شمار می رود.
به گفته مشیدی استان مرکزی به عنوان نخستین استان کشور است که از سوییچ آشنای اول و آوای انتظار تلفن ثابت بهره مند شده است.
شرکت مخابرات استان مرکزی هم اینک 600 هزارمشترک در بخش تلفن ثابت و یک میلیون و 200 هزار مشترک همراه اول را تحت پوشش خدمات خود دارد.
/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.