سایت صهیونیستی "آروتز شوا" گزارش داد در حالیکه تنها چند روز از انتشار خبر سرنگونی پهپاد اسرائیل می‌گذرد، ایران از آزمایش موفقت‌آميز سامانه موشکی "باور 373" بعنوان جایگزین به روز شده و توسعه یافته سامانه موشکی "اس – 300" خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، سایت صهیونیستی "آروتز شوا" در گزارش خود آورده است: تصاوير اين سامانه موشکی ايرانی، به عنوان يکی از جايگزين‌های سامانه دفاع موشکی اس ۳۰۰ روسی، برای اولين بار منتشر شده است. 

طبق گفته مقامات رسمی دفاعی ایرانی ،سامانه باور 373 ، بهتر و دقیقتر از سامانه اس 300 است و توانایی رهگیری بیش از 100 هدف به طور همزمان را دارد ، همچنین این سامانه به موشکهای دور برد زمین به هوا هم مجهز شده اشت.

این خبرگزاری افزود: در سالهای اخیر ایران ، سرمایه گذاری قابل توجهی جهت به روز رسانی و توسعه در بخش نظامی انجام داده است. از جمله این اقدامات می توان به ساخت هواپیما ، بالگرد ، سامانه های راداری ، زیر دریایی ، تانک ، هواپیماهای بدون سرنشین و سامانه دفاع هوایی اشاره کرد.

این سایت صهیونیستی ادامه داد: سامانه دفاع هوایی برای دفاع در مقابل آنچه که ایران « احتمال حمله اسرائیل یا غرب ، علیه تاسیسات هسته ای » می خواند طراحی شده است.

گفتنی است، این خبر چند روز بعد از سقوط هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی در نزدیکی تاسیسات هسته ایران ، اعلام می شود.


انتهای پیام./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
رجب لي
۱۲:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
به باور 373باورداريم
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۱:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
به امید باور 373
Iran (Islamic Republic of)
شهر ابریشم
۱۱:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
بگو ماشاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
ماشاله
آخرین اخبار