شركت تعاوني 382 گروه صنعتي مبل باور خوي باحضور معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي افتتاح شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ،به مناسبت گراميداشت هفته دولت، با حضور معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي، مدير كل دفتر هماهنگي امور اقتصادي، فرماندار و جمعي از مسئولين استاني شركت تعاوني 382 گروه صنعتي مبل باور خوي به بهره برداري رسيد.

اين واحد توليدي با اعتبار بالغ بر18 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده است و قادر خواهد بود سالانه 20 هزار دست مبل توليد كند.

همچنین این واحد تولیدی در10هزار مترمربع مساحت و 3200 متر مربع زيربنا احداث شده است و براي 45 نفر به صورت مستقيم و براي 50 نفر به صورت غير مستقيم زمينه اشتغال فراهم شده است.

تقی کهوریان معاون برنامه ریزی استاندار در آیین افتتاح این پروژه گفت:با توجه به موقعیت شهرستان خوی در تولید وعرضه مبل به زودی شاهد تبدیل شدن این شهرستان به قطب صنعت مبل سازی در کشور خواهیم بودوبا کشور ترکیه که درامرمبل سازی درسطح جهان شناخته شده است رقابت خواهیم کرد.

وی همچنین تاکید کرد :هر سرمایه گذاری که با استفاده ازتکنولوژی روز برای ایجاد واحد تولیدی وصنعتی صورت بگیرد مورد حمایت مسئولان استانی است.

کهوریان افزود: با ورود تکنولوژی نیازمند تخصص خواهیم بود که به ناچار مجبور به استفاده از نیروی های تحصیل کرده خواهیم شد واین شرایط موجب افزایش بهره بری می شودودر نتیجه شاخص های استانی نسبت به سایر استان های کشورافزایش می یابد.

برچسب ها: افتتاح ، شرکت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا مقصودی
۱۳:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
باسلام بنده فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه معتبر هستم و مایل به همکاری در کارخانه مرتبط با رشته ام میباشم ممنون میشم اگر بیشتر راهنمایی فرمایید. متشکرم