اسماعیل پور: باید نتیجه زحماتم را در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی بگیرم

ملی پوش وزن 61 کیلو گرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت:موفقیت دردو میدان بزرگ جهانی و بازی های آسیایی کار چندان ساده ای نخواهد بود اما بالاخره من هم باید نتیجه زحماتم را بگیرم.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پس از آنکه در مسابقات انتخابی تیم ملی مقتدرانه نفر نخست شدم،با جدیت هر چه بیشتر تمریناتم را در اردوهای تیم ملی دنبال کردم.
 
وی ادامه داد:در این چند ماه و به خصوص در چند اردوی پایانی تمرینات بسیار سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتم به طوری که در پایان هر تمرین نفس کشیدن هم برای دشوار بود،البته با توجه به نزدیک بودن به مسابقات جهانی از فشار تمرینات کاسته شده و هم اکنون در مشهد مقدس ضمن زیارت امام رضا(ع) در حال ریکاوری هستم.
 
دارنده مدال برنز جهان درباره میزان آمادگی اش گفت:به لحاظ فنی و جسمی در شرایط بسیار ایده آلی هستم، از نظر روحی نیز با صحبت هایی که مربیان تیم ملی و شخص رسول خادم داشته اند آمادگی لازم را برای حضور در دو میدان بزرگ جهانی و بازی های آسیایی دارم.
 
وی در خصوص این که کدامیک از کشتی گیران خارجی رقیب جدی تری برای او خواهند بود گفت:مطمئن باشید همه کشتی گیرانی که در مسابقه جهانی حضور دارند می توانند خطرناک و مشکل ساز باشند اما روی کاغذ فکر می کنم الکساندر بوگومویف روس و علی حاجی اف آذربایجانی حریفان جدی تری برای من باشند.در مسابقات آسیایی نیز کشتی گیر کشور میزبان در قیاس با سایر رقبا بهتر خواهد بود.
 
اسماعیل پور در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب مدال در دو میدان مهم پیش رو امیدوار است اظهار داشت:همانطور که گفتم باید نتیجه زحماتم را در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی بگیرم،من با همه وجود تلاش می کنم بقیه اش را به خدا و قسمت واگذار می کنم امیدورام شرمنده مردم،مربیان و خانواده ام نشوم.
 
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن 61 کیلو گرم  روز 17 شهریور در کشور ازبکستان برگزار می شود ،رقابت های بازی های آسیایی در این وزن نیز روز 6 مهرماه در اینچئون کره جنوبی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار