چندین ماه پیش لانچری به نام aviate معرفی شد که برنامه‌های کاربردی پر استفاده شما را دم دستتان قرار می‌دهد و بر اساس دسته بندی و میزان استفاده شما از برنامه آن‌ها را کنار هم می‌چیند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کمی گذشت و یاهو به این لانچر جالب علاقه مند شد و در نهایت این لانچر را خرید و آن را به انحصار خودش در آورد. طبق اطلاعاتی که این لانچر از کاربران جمع می‌کند یاهو می‌تواند مشخص کند پر استفاده‌ترین برنامه‌های کاربران و نسبت آن‌ها به هم چقدر است.

امروز یاهو اطلاعاتی منتشر کرده مبنی بر اینکه کاربران زیادی بدون اطلاع از کاربرد برنامه‌ها اقدام به نصب آن‌ها می‌کنند که نه تنها حافظه رم را اشغال می‌کند بلکه ممکن است تجربه کاربری را به کل دچار مشکل کنند و در اجرای برنامه‌های دیگر هم اختلال به وجود بیاورد.



این اطلاعات ادعا می‌کنند که به طور متوسط کاربران ۹۵ برنامه نصب می‌کنند اما به صورت روزانه فقط از ۳۵ برنامه استفاده می‌کنند. صحت این آمار را زیاد نمی‌توان تایید کرد زیرا اکثر کاربران عادی اندروید لانچری نصب نمی‌کنند که به جمع آوری اطلاعات کاربران بپردازد و فقط می‌توان این اطلاعات را در مورد استفاده کنندگان لانچر یاهو اذعان کرد.

بیشترین برنامه‌های مورد استفاده کاربران برنامه‌های حمل و نقل هستند که در بازه زمانی ۵ الی ۸ صبح استفاده می‌شوند همچنین برنامه‌های آب و هوا در صبح‌ها و بعد از ظهر‌ها بیشترین استفاده را دارند همچنین برنامه‌های رسانه ای پس از اوقات شام خوردن و برنامه‌های پیام رسانی و تماس در زمان‌های کاری بیشترین میزان استفاده را دارند.

شما از چه برنامه‌هایی بیشترین استفاده را دارید؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار